– -)

Jag är glad 🙂

Sådär sprudlande glad att jag vill hoppa. Men det ska jag nog inte göra, för Italienaren försöker sova. Men jag är glad ^^ Ingen speciel anledning till det, eller jo. GUD är anledningen ^^ Han är så sjuukt fantastisk. Spricker snart nu när jag tänker på allt han gjort för mig 🙂

Drömmar, fy vad smart Gud var som uppfann det 😛 Jag älskar att drömma! Jag drömmer ofta (bra drömmar). SOm i natt tex tog jag mig ett besök till Boda Borg, fast mitt egna, med egna banor. Jag har vart där typ en gång tidigare (i somras tror jag). ÅH vad kul det var ^^ Jag minns inte mycket, men jag minns vissa delar.

Hela boda borg huset ser utifrån ut som en herrgård. – STOR, med stor trädgård. Inuti minns jag inte mycket (men när jag är där så får man en ”deja vu” känsla. Iallafall så minns jag ett rum typ. Som bestod av en sned vägg som jag och några satt på och pratade. Vet inte hur jag ska förklara. 😛

Sedan minns jag ett rum som var FULLT av tunnlar (som hamster spel på internet 😛 Eller hamster burar) Jag minns framför allt en tunnel upp till ”nästa nivå/rum”. Den var gul, och ”svår” att komma upp i. 😛 Roligt ^^ Jag tror även att jag fick besök av Lina tha W. Vi sprang omkring där.

Drömmar är trevligheter det… ^^

BILDER:

BLESS

Kommentera

