hehe

I morgon blir en rätt hektisk dag men väldigt rolig. 🙂 Lektionerna går i princip i varandra, och jag kommer få gå till kyrkan efter att jag slutat, för annars hinner jag inte i tid till övningen som väntar där 😛 (Bussarna går lite fel) men motion sitter aldrig fel 😉 Nu ska jag lägga mig innan jag somnar. Jag gick upp klockan fem i morse för att ta farväl av Italienaren som skulle vara inne i stan klockan 6.00. Det har varit en väldigt låååång dag idag, som gick förvånadsvärt fort för att vara så lång 😛 Nu ska jag sova. Har Naturkunskaps prov imorgon!

BLESS

One comment

Kommentera

