Julkänsla

Jag har börjat se avsnitt ur julkalendern Pelle svanslös 🙂 Åh vilka julkänslor som kom tillbaka! Jag minns när jag var liten och såg denna. Det var år 1997 och jag var typ bara 4 år :O Ändå minns jag den rätt tydligt, och känslorna! 🙂 Det är intressant och se hur man reagerade eller inte reagerade på saker då som man gör nu. 😛 Men Pelle svanslös är nog den mysigaste, mest julframkallande julkalender som finns! 😀

Bill och bull:

– ”Det händer inget!”

– ”Eller fötter…”

BLESS

3 comments

Kommentera

