Kan det vara…Ja det är det!

Åh vad glad jag är just nu! 🙂 Varför? Jo för jag har införskaffat mig ett par alldeles egna skidor, med pjäxor som passar på både skidorna och mig. 😀 Nu blire kanske lite skidåkning till helgen också? Jag har länge velat prova på att åka nerför en backe någon gång. Den största ”backe” jag åkt i är endast ett gupp som är typ en meter högt 😛 Imponerad? Haha, nej i helgen ska det ut och åkas i kårsta och beundra den vackra naturen som är täckt av fin snö!

BLESS

Kommentera

