Matte

Wow, kan knappt förstå att vi slutar på Tisdag. Och efter det, inge mer matte – någonsin! 😀 Om jag nu inte skulle välja till det av någon skum anledning. Matte har aldrig varit min starka sida och kommer nog aldrig bli 😛 Jag har läst klart kursen matte B nu till jul, och vad jag vet läser vi inte vidare! 😀 Vad cooolt, och lite skumt att inte ha matte längre! 😮 (:

Hade iallafall nationella prov I matte B nu imorse. Jag var rätt nervös, för man kan inte lita på min hjärna när det gäller matte. Ibland kan jag matte talen, och ibland inte 😛 Hehe, men det gick ok tror jag. Får veta resultatet imorgon. Men G ska det nog bli tror jag. 😛 Får hoppas det, annars ryker mina ”icke- matte-på-nästa-termin-planer”. Men man var ju lite yr och skum i huvudet när man kom ut ur aulan efter att man räknat från 8.00 på morgonen till 11.40. 😛 Nåväl, nu är det värsta över! 🙂

BLESS

One comment

  1. Skönt för dig! Du får du visa och berätta hur matte B fungerar, har den kursen själv men det går inte alls bra. Usch för matte, men jag ska få ett G det har jag beestämt mig för.

    KRAM

Kommentera

