Helg + blåmärke

Helgen gick väldigt snabbt! Den innehöll på sätt och vis inte särskilt mycket, men var iallafall väldigt rolig. Lördag bestod av pulka åkning med vänner (wieee!), spelkväll och någon film. Och söndag blev det möte (väldigt bra som alltid 🙂 sedan skidåkning med Lina (Wieeee!) – ett nyupptäckt intresse, följt av lite plugg (mindre wieee) och sist församlingsmöte. 🙂 Indeed en rolig helg med mycket snö. 😛 Och mer snöaktiviteter vankas det i veckan! 🙂

 

Jag har upptäckt hur jag mer och mer tycker om vintern. Men jag är ju en vinterbebis. 😛 Det slog mig idag att jag är 18 om två veckor! Jag säger bara en sak: ”OJ” 

By the way. Jag åkte ju skidor på idrotten i torsdags som jag skrev om för någon dag sedan. På den åkturen var balansen halvbra, och jag ramlade en hel del 😛 Det resulterade i svagt uppskrapat ben som man knappt kan kalla att det gjorde ont. Det roliga var bara att imorse när jag tog på mig mina kläder upptäckte jag värsta feting blåmärket som bytt plats med det pyttiga lilla skrapmärket. Ser det ut att göra ont?

Det gör det inte iallafall. 😛

Nej, nog om blåmärket. Nu ska jag sova för jag har prov imorgon och en viktig matte uppgift som ska göras. God natt allihopa! 🙂

BLESS

One comment

Kommentera

