Juluppdatering

Nu har julen varit. Den var över lika fort som den kom. Men ändå så tycker jag att under själva julaftonsdagen så gick tiden alldeles lagom fort, jag kunde njuta ordentligt. 🙂 Det är först efteråt som man upptäcker att ”OJ nu är julafton förbi” 😛 Men jag hade iallafall en underbar jul ^^ Var så mysigt med släkt och vänner. Jag fick även mycket jag önskat mig. 😀 Bla WOW 2011, till min lilla WOW samling som startade förra julen när jag fick WOW 2010 😛 LOVELY 😀 Här nedan är lite bilder från dagen ^^

Våran julgran! (: Söta farmor kom på julaftons morgon med små smala ”Kuvärs paket” med en ögla på. Dessa öglekuvärpaket hade hon tänkt hänga upp i granen (som ni ser), och det skulle vara ett ”paket” till alla som man senare skulle få öppna. I dessa kuvär låg nämligen den årliga trisslotten som farmor ALLTID köper till varje person. Men söta farmor ville göra något extra med dessa trisslotter, ”så att det inte skulle bli så tråkigt.” Love you farmor!

Det är lite lustigt hur mamma och pappa varje år säger ”Detta år kommer det att bli mindre julklappar än vad det brukar”. Men det roliga är att det alltid blir mer xP Men mamma, det är lugnt oavsett hur det blir. Julklappar är inte det viktigaste (:

Min sööööta kusin som blivit så stor!

Hon är så vacker, och fotogenisk! 🙂 Åh hon var så glad och stolt åt sitt hår som hon hade fixat  ^^

Mat

Jag och kusin

Paket öppning ^^

Hoppas ni har haft en underbar jul! 😀 Och nu ser vi fram emot ett gott nytt år! ^^ BLESS på er alla!

One comment

  1. Hel mysiga bilder! Man får lite mer ”inblick” i hur ni hade det på julen 🙂 Håller med att julafton gick fort, men den var alldeles… underbar 🙂

    Julfrid och kram så ses vi på din födelsedag 😀

Kommentera

