2011 tickar på

Nu har vi nått den första kvällen på det nya året. 😀 2011 tickar på, och det gillas 🙂 Spännande att leva och lära känna Gud mer och mer. Jag kommer bli 18 (på måndag), vilket jag ser fram emot. Ser mycket fram emot Bla att få slippa ta hem alla papper i skolan som ska skrivas på av föräldrar (typ papper som man ska skriva på att man inte kommer vandalisera datasalen) Då räcker det att bara jag skriver på dem. 😛

Nej, nu jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag går och fortsätter städa för öppet hus som är hos mig imorgon 😛

BLESS

Kommentera

