What a day

Den här dagen kan man nog säga har varit en riktig promenad dag. Började med att gå till bussen. Som jag, innan jag började gå, inte trodde att det skulle gå, då jag knappt kom frammåt redan direkt utanför dörren på grund av hal väg. vägarna är inte nådiga för tillfället. Men det ger mer spänning, och man kommer ju fram… till slut 😛

Sedan efter skolan som slutade klockan 16.00 hade jag två timmars tids hål innan hemgruppen skulle börja. ”Vad ska jag hitta på?” tänkte jag och började gå ner längs drottninggatan. Efter ett tag bestämde jag mig för att ta mig en rejäl omvägs promenad till ica (på hjorttorps vägen) så jag kunde köpa en frukt. Då får jag ju även se lite andra gator jag inte brukar gå på. Jag började promenera och zick sacka mellan gatorna tills jag kom till USÖ. Sedan gick jag vidare mellan gator tills jag kom till ICa på Hjorttorps vägen. Sedan gick jag vidare rakt fram och runt tills jag kom till svampen. Då var klockan runt 17.30, så jag besutade mig för passa på att åka upp. Är så glad att de har öppet även nu i vintertider. Det var så fint att se alla ljus från hus, bilar, osv när det var mörkt ute. Det blåste väldigt kraftigt men det var ändå värt det. Jag tycker om att åka upp i svampen. Men det var bara jag där. 😛 Sedan åkte jag ner och gick vidare mot hemgruppen. Klockan 18.00 var jag på plats.

Det var ett lyckat tidsfördriv. Det vart en rolig promenad, och jag fick se gator jag sällan annars ser. 🙂 Svampen var en höjdare också. Det var länge sedan jag åkte upp. Och jag har ju länge velat åka upp när det är mörkt. Ett stort + på päronet jag köpte på Ica också! Det var ett väldigt gott päron! (:

BLESS

One comment

  1. Var det ett mjukt eller hårt päron? Jag gillar när de är mjuka och saftiga men inte pga. ruttenhet. kallades en gång i tiden för en kompis för päron och hon var vindruvan. Haha.

    Frid

Kommentera

