Livet rullarpå

Hej! 🙂 Livet rullar på. Jag har en hel del att göra och tänka på, och livet förs fram med stormsteg. 🙂 Men det är härligt! Fullt ös medvetslös va? Haha nej, inte i alla fal, bara vissa.  😉 Men det är härligt att jag håller på med mycket för det innebär mycket promenader runt hela stan – till och från bussen, mm. Och promenader är alltid trevliga. Jag har börjat utforska delar av stan jag knappt varit på förut. Det är trevligt att se att det faktiskt finns vägar på andra ställen än man brukar gå. 😛

Dagarna går vääääldigt fort för tillfället! :O Veckorna (framförallt helgerna) är ”fullbokade” fram till Italien (och efter också för den delen) Och tiden bokstavligen rinner iväg! Därför blir det inget långt inlägg om vad jga gjort den senaste tiden – för det har jag bestämt inte tid för för tillfället .Jag hinner inte ens nämna att jag skrivit in mig hos pliktgörings / rekryteringsmyndigheten / försvarsmakt någonting (som alla 18åringar måste göra, ifall värnplikt införs igen) idag.

BLESS

One comment

  1. Måste jag också skriva in mig hos försvarsmakten? :O Just wonder.
    Tack för att du vill stötta mig med min motion 🙂 kanske att jag börjar gilla promenader, vilket jag just nu helst skippar om jag får välja 🙂

    Frid/Maria

Kommentera

