Trassel

Emma och jag har varit på bio i måndags och sett trassel i 3D 😀 3D är inget måste för filmen är säkert strålande ändå. Men framförallt en scen i filmen var extra fin i 3D – tycker jag iallafall. 🙂 Dessvärre går den inte att se utan 3D om man nu inte vill se den med svenskt tal. Den visas bara i 3D om man vill ha engelskt tal och se den på bio.

Den var inte som jag hade förväntat mig – utan tusen gånger bättre. Detta var en äkta mysig fin fin fin saga. Jag tyckte mycket om den! Den hade en bra story och MASSA FIN musik (precis som gamla musikfyllda/musikal disney filmer) Den hade jätte fina och mysiga scener, och den är inte som man hade tänkt sig. Det är väldigt fin musik i. 🙂  Det var sådana härliga karaktärer i den! Jag njuter av tanken på när jag såg den på bion ^^ Jag rekommenderar den 🙂

För övrigt har jag kommit på  vad det var för fel på mina axlar! Jag vaknade i måndags med molande (rätt kraftigt) träningsvärks liknande värk i båda axlarna (framsidan av dem:P). Men jag kunde inte komma på något jag gjort för att kunna få träningsvärk där uppe. Jag borde lixom mer ha fått träningsvärk i benen än där. Allt var så skumt, tills poletten föll på plats.

Jag kom på att i söndags, när jag åkte skridskor med mina vänner, så skulle jag kicka en puck till Gustav med skridskon – men jag har taggar på mina skridskor – som tog en tvärnit i isen och jag föll stuprakt ned på ”magen”. Men jag höll mina händer iför, som dämpade fallet. – Därav värken i axlarna 😉 Det är skönt när man förstår varför. Jag började tro att jag hade gjort typ armhävningar i sömnen…

BLESS

One comment

Kommentera

