Dröm

mmmm, visst är det härligt att drömma? Det tycker jag iallafall. Att  dagdrömma och ha drömmar som i mål är härliga också, men just nu syftar jag på drömmar som man drömmer när man sover. Jag råkar vara en drömmare 😉 Jag kan påstå att jag sällan (kan nästan säga aldrig med största sannorlikhet) drömmer dåliga, därför tycker jag väldigt mycket om att drömma. Ofta drömmer jag roliga, mysiga, fina drömmar. (:

Natten till idag drömde jag en väldigt mysko dröm!  

Men nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma något? (: Men troligtvis kommer jag drömma något. Även om jag inte alltid kommer ihåg dagen efter.

Bless! Och sweet dreams 😉

Kommentera

