Hmm

En dimmig vecka kan man nog sammanfatta denna vecka med. Jag har varit dimmig och pratat ovanligt mycket med mig själv i mina tankar, och plötsligt sagt något från min konversation med mig själv rakt ut i luften. Skickat iväg sms med fel text och fel grejjer, små fel hela tiden, osv. Mycket sådant har jag hållt på med denna vecka 😛 Varit så dimmig att jag inte tänkt mig för, i vissa grejjer. :P’

Tex när vi hade engelska lektion och vi alla satt vid varsin dator och lyssnade på en engelsk dialog i hörlurar. Det var knäpp tyst. JAg är inne i det jag lyssnar på och resonerar med mig själv om en av personernas dialekt, (jag resonerade om från vilket land den personen kommer ifrån) Det resulterar i att jag plötsligt utbrister ljudligt ”En irlendare!” När jag tittar upp på klasskamraterna ser jag hur de skrattar och läraren skrattar  lite roat ”BEhöver du hjälp?”. Först då inser jag att jag just utropat ”En Irlendare” out of nowhere. Det var ju knäpp tyst i klassrummet. Ska försöka få ordning på orden, och ta kontroll över mina tankar igen. Måste slute ha dialoger med mig själv där uppe 😛

BLESS

One comment

  1. Haha, kan se en datasal framför mig och alla är så inne i sitt och plötsligt… säger Sara ”En irlendare!” Haha 😀

    Sånt är bara för sött.

Kommentera

