Lugnet före stormen

Nu befinner jag mig i lugnet före stormen. Eller ja, jag skulle kanske inte kalla det för storm, för storm förknippas ofta inte med trevligheter. Jag skulle nog kanske kalla det för ”Gustavsvik vågor” istället – det är kul!

Iallafall, det jag tänkte säga är att nu är det sportlov! 😀 Nu ska jag passa på att ta det lugnt, vila ordentligt, osv. >För vecka 9 börjar ”vågorna”. Det är nämligen Finally Livin veckan 😀 Dessutom är vecka 9 en prov vecka, och inlämnings vecka i skolan. För i vecka 10 är det nämligen praktig för oss BF:are i årskurs två. Vi är borta från skolan i fem veckor. Men jag har ju min Italien resa som går av stapeln klockan 2.00 söndagen vecka 10 (Måndagen vecka 11 om man ska vara petig). Sedan kommer jag hem runt vecka 13. 🙂

Nu måste jag sova för jag är alldeles för trött för att skriva mer.

BLESS

Kommentera

