:)

Nu har årets första FL varit! En mycket trevlig föreställning med viktigt buskap. Är så roligt att se alla som dansar, spelar drama, sjunger, osv. De alla är så duktiga! 🙂

OCh jag är inne på min sista vecka i sverige innan Italien. Eller ja, klockan är bara 23.31 så det är ju fortfarande söndag vecka 9. Men man kan ändå säga att jag är inne på min sista vecka. För nästa söndag bär det av till Italien! :O Har nog fortfarande inte riktigt fattat. Men jag ska gå igenom massa papper, osv imorgon så det lär ju göra att man påminns ytterligare. Det kommer bli en lärorik resa. Jag ser jätte mycket fram emot att praktisera på en förskola och se hur jag kommer göra för att försöka kommunicera utan att prata samma språk. 😛 En utmaning som jag gladeligen antar, eftersom jag vet att jag inte är ensam.

För övrigt hade vi en rätt kul resa in till stan idag. Eller ja kul och kul. Speciell. Mamma skulle skjutsa in mig och Simon till lovsången imorse, men vi kom inte särskilt långt förens isen på asfalten sa ifrån och bestämde sig för att snurra runt och köra in oss i syreen buskarna. Det ”roliga” var att grenarna fastnade/var fast kilade i mellan ”plåten” och däcket, och vi fick ringa Andreas och säga att vi blir sena för vi sitter fast i en buske.

SÅ kan det gå när vårvädret är på G som gör att isen töar och blir mauta hal när det blir lite kallt igen och fryser till.  Nåväl, jag får hoppas snön är borta när jag kommer tillbaka från Italien. Dock önskar jag att jag hade hunnit åkt mer skidor.

BLESS

Kommentera

