Wooo

Det är först nu när jag börjat skriva en allmän kladd på en packlista jag inser hur mycket man måste tänka på. Och som jag sa igår, resan påmindes ytterligare. JAg börjar kunna tänka mig in dagen då jag åker och då vet att jag inte får se min familj på 3 veckor, inte får gå till kyrkan på 3 veckor, inte får vara i Örebro på 3 veckor. Det är lite skumt. Jag är lite .. ok  rätt halvt mycket nervös. – Mest för flygplans resan 😛 Jag har bara rest en gång förut, och det var med nian till London. Det var sjuukt kul att åka flygplan, men jag är ändå lite pirrande nervös i magen redan nu. Men det kommer säkert gå bra. Det läskigaste är att på hemresan ska vi hitta rätt plan hem utan lärare. Men vi är i alla fall 4 elever, och inte ensamma.

Jag har en hel del skrivarbeten som kommer vänta mig när jag kommer hem också. Jag ska börja skriva det jag kan skriva innan resan imorgon. Planera i tid och använda tiden bra – det är… bra. 🙂

BLESS

2 comments

  1. Önskar dej Guds välsignelse på resan! Många kramar från din kompis Marias mamma Maud.

Kommentera

