Italien

(Det finns inte à à eller ò :P)

Nu àr jag hàr. Resan har gàtt bra. 🙂

Landet àr fantastiskt! Sà fiiiint! Och otroliga byggnader och hus. Jag var pà sightseeing i Reggio Emilia och sàg denna byggnad pà bilden ovan (inte jag som tagit bilden). Sàdana byggnader och hus finns òverallt. 😀 Blir sà glad av att se fin arkitektur x)

Och gràset àr GRònt och fràscht 😀 Jag ser blommor och det àr ràtt varmt 😀 Lovely

Maten àr god ocksà. Men det àr mànga kultur skillnader!

Hon jag bor hos har en sòt fem àrig lillasyster som kastar sig framfòr mig med sitt lego varje gàng jag kommer. xD Och hon pratar jàmt med mig och hoppas att jag fòrstàr vad hon sàger, fast hon fàr hòra varje dag att jag inte kan Italienska. 😛 Hon àr sà sòt! Men jag làr mig faktiskt att fòrstà vissa saker mer och mer i vad hon sàger.  😉

Ha det bra!

BLESS

Kommentera

