Jag och min host

Hàr àr en bild pà mig och tjejen som jag bor hos. Det var taget fòrsta dagen medan vi vàntade pà tàget hem till henne. Jag var vàldigt tròtt, som syns pà bilden. 😛 Allt àr bra, och vi gòr mycket. 🙂 Jag àlskar nàr vi gàr runt i stan. Jag kan inte fà nog av att se hur stan ser ut, vilka typer av affàrer, arkitekturen! 🙂 Igàr kvàll gick vi ut alla svenskar samt vàrdarna vi bor hos och àt pizza. Det var HELT annorlunda! Efter det gick vi ut pà typ mitten-centret av stan och sàg en ”vatten show”. De har en vattenpol med olika ”vatten sprinklar” som sprutar upp efter ett visst schema. Men i gàr kvàll var det speciellt, fòr de hade fàrgerna efter Italienska flaggan eftersom de har nationaldag – firande av unionen nègot sèdant idag. Det var jàtte fint!

Pà àterseende!

BLESS

2 comments

  1. Vad vackert, det kanske vore något för Örebro att ha en vattenfontän med gult och blått på nationaldagen!

Kommentera

