Föredömen

Det är så viktigt att ha föredömen! Känslan av att ha någon som har gått före, någon som gått igenom det man kanske själv går igenom är fantastisk. Det finns så många som verkligen är stora förebilder för mig och jag förundras över deras uthållighet och uppmuntras av deras sätt att leva.  Jag är så tacksam till Gud för han sätter gott om föredömen runt omkring mig som jag kan se upp till och lära mig av. – Och det på alla områden! Föredömen till områden som musik, skrivande, barn, livet med Gud, ja alla möjliga områden. Gud tänker verkligen på allt!

BLESS

One comment

  1. Ja, tänk vad förrvirrad man vore annars. Jag vill vara ett föredöme för andra, som andra är för mig.

    Kul att du gillade bilden min. Hittade den på google och tänkte på dig 😉

    KRAM

Kommentera

