Le Snigle

 

Trots kylan som var idag  tänker jag ändå säga att våren är här! För jag har nu sett fleeera vårtecken. 🙂 Det är så fint att gå längs vägen hem till mig, trots att det ser lite brunt och blött ut. Just nu är det lite översvämning, och det är bla det som är fint. Det ser verkligen ut som att gå ut till en ö. Och hela vägen blir bara finare och finare ju närmre sommaren man kommer. Trevligt trevligt!

Och på tal om vårtecken. Jag såg min första snigel idag som kämpade att gå över vägen!

BLESS

Kommentera

