Nagellack

Jag har insett att jag tycker det är kul med naglar. Därför har jag nu startat en kategori ”NEllys naglar”, där jag tänkte lägga upp mina bilder på naglar jag målat, tips jag hittat, osv. Jag är inte särskilt bra på att få till naglar, men det är kul att hålla på. Naglarna nedan var mer en spontan målning utifrån en nail tutorial på youtube. (naglarna var inspirerad av natthimmel) Jag kan inte säga att jag är nöjd eller att jag anser att jag lyckades få till dem, för jag har både fel sorts glitter och när man duttade på färgen med svampen blev det inte som jag hoppats. Men det är kul att försöka. Kanske blir bättre nästa gång? Men bilderna gör dem inte rikgtigt rättvisa, för det ser lite bättre ut på riktigt än på bilderna 😛 Och på långt håll är de helt ok. Mamma tycker dock att det är vintrigt, men jag vet inte om jag tycker det. Kanske?

BLESS

2 comments

  1. Härligt med en ny kategori 😀 Kanske man själv kan få tips om man har de färgerna/sakerna hemma.

    Ha det så bra första dagen i skolan 😉
    KRAM

Kommentera

