Tjejkväll

 

Grönsaker, dipp, jordnötter, Smoothies och ett gäng  tjejer gjorde denna kväll till en utomordentligt trevlig så kallad ”tjej kväll”. Hemgruppen hade tillsammans samlat ihop trevligheter, som nagellack, lock/platt tångar, hårsnoddar, ansiktsmasker, osv för att avnjuta en fin vårkväll tillsammans, och bara ta det lugnt i gemenskapen. Det blev lockigt hår för min del och gröna naglar med två fina blommor. Sedan ökade jag på lite mer vit färg på naglarna när jag kom hem.

Tack Jesus för varje dag jag får leva, och lära känna dig, andra och mig själv mer och mer!

BLESS

One comment

  1. Green 😀

    Japp, det var trevligt igår på lärjungagruppen. Lite mer tid hade varit toppen, men vi hann med en del ialla fall. Mask on the face 😉

    KRAM

Kommentera

