Nuuu såå

Nu så kan jag andas ut lite. Jag har haft en heldel för mig sedan senast jag skrev. 🙂 Jag har  bla hunnit:

  • Fixat uppgifter, prov, etc.
  • Skrivit en reflektionsuppgift på nio sidor, råkat spara över den och skrivit den igen (nio sidor)
  • Vandrat i Tiveden med klass i två dagar
  • Skaffat sommarjobb på ålderdomshem och då haft 5 inskolnings pass (på vardagar)
  • Haft aktivitets dagar /pass med skolan på olika ställen
  • Gjort diverse studiebesök
  • Äntligen investerat i att köpa en bra filmkamera, YES!
  • Städat mitt rum, x antal gånger… It just won’t stay clean!
  • Och mycket, mycket mer.

Men nu idag har jag äntligen gjort sista provet! Inga mer prov, uppgifter, osv  innan sommarlovet. Eller jo, jag har en kompliterings uppgift i engelska som jag redan skrivit men måste kolla igenom, men den räknas typ inte. 😉 Och jag är så glad för jag har köpt en BILLIG (REAAAA) filmkamera som är bra! Så hejdå sunkig kvalité! Gud är så god!
Och ett ultra pluss är att jag har fått äta jordgubbar idag! (Och sett sommarblommor – blåklint och midsommarblomster)

Lite bilder från min dag idag

En katt jag mötte på vägen till bussen!

BLESS

Kommentera

