sommar fransk manikyr – vattenstänk

 

 

 

Semester! Wiihoo, nu har jag äntligen nått delen av sommaren då jag får semester på allvar. 😉 Jag har jobbat i princip hela tiden från det att jag fick sommarlov – förutom förra veckan, men då var jag med på Buskuldagarna kyrkan hade i vivalla. Men nu är jag ledig för resten av veckan och HELA nästa vecka! 😀 Tjejerna i familjen plus Andreas flickvän ska åka till Ullared på måndag, som det är planerat. Annars har jag inget speciellt inplanerat. Jag ska ta vara på tiden och vara ute mycket och bada, och åka kanot, och göra allt möjligt 🙂 Roligt roligt. Vi börjar med att måla naglarna!  Dessa naglar har jag målat med ett pärlemors-vitt nagellack som fransk manikyr. Sedan har jag målat med blå som ”färg/vatten stänk” med glitter i.  Kalla det vad du vill 🙂

BLESS

Kommentera

