Regnig familjeresa + blåsa

Familjen har inte haft tid att göra så mycket saker tillsammans på sistone, så nu denna vecka när alla får semester blir det lite ”quality-time”.🙂 Det började med idag när vi åkte till riddarveckan i Hova för att kika på medeltida saker. Riktigt trevligt var det! Sedan imorgon åker Tjejerna i familjen och Andreas flickvän mot Ullared! Det har jag sett fram emot!  Sedan på torsdag blir det BODABORG med alla fyra syskon! Snacka om syskonkrig?

Nu om ni är känsliga så titta inte på bilden nedan. (Maria, du som gillar sånt här kan ju titta nogrannare) Den visar nämligen hur min hals ser ut för tillfället. Eller snarare ”halsvägg” nära svalget. Jag trodde jag hade vanligt ont i halsen (har haft det i en vecka) tills jag igår såg att denna halsont i egentligen var en blåsa. Undrar hur jag fick dit den. Lite lagom störigt.

BLESS

One comment

  1. Kul att göra något sånt med familjen! Kul att ni åker till ullared🙂 Hade inte haft pengar till det.

    Haha, jag såg bilden och tänkte ”undra vad detta inlägg kommer handla om?”, nu fick jag svaret. Jobbigt med en blåsa till😉 men se det från den ljusa sidan, du har lite extra vatten som du kan ta om det skulle bli varmt en dag😉

    Ha det så trevligt med allt! KRAM

Kommentera

