Stadsparken

Fredag eftermiddag träffades vi ett gäng tjejer i stadsparken för att umgås och ha en trevlig stund tillsammans. Emelie & Hanna bjöd på paj & fika”. Men det var inte bara det som bjöds, utan det var också en hel del bjudning på oss själva när vi körde charader så där offentligt mitt i stadsparken. Det var jätte roligt!  Hannas brutala visning av blod. Mitt pekfinger som fick sig en smäll när jag hårt och raskt flög ner från stående till sittandes med fingret pekanes på gräset då jag upptäckte ordet ”gräs” på brickan. Ja vi hade en rolig stund tillsammans. Efter det drog vi hem till Emelie för att titta på fantomen på operan. ÅH vad jag tycker om den där filmen! (!) Den är så fin!!!(!)

BLESS

Kommentera

