Wazzzup?

Wazuuup i sommar värmen (eller början av höst kylan?).

 Det var ett tag sedan jag bloggade sist. Anledningen till det är, mycket jobb, på  tider som gör att man inte har knappt något minut ledig. Men nu har jag jobbat sista dagen på ålderdomshemmet, och ska bara jobba på städjobbet denna vecka, samt såklart vara med i kyrkans Augustifestival i Vivalla så fort jag kan vara med.🙂

Jag har äntligen fått börja måla naglarna igen eftersom jag inte jobbar på ålderdomshemmet längre. Det första jag målade för någon dag sedan resulterade i bilden nedan, men den hann jag kleta sönder innan den torkat. (Det svåraste för mig är inte att rita dit saker, även om det kan vara svårt, utan att vänta tills det torkat).

Så nu ikväll målade jag snabbt på något, för jag ville verkligen ha något på naglarna, och jag har inte hunnit under dagen. Det blev lite ljusgult sommar inspirerat med färgade ”grässtrån” eller vad man kallar det.

Nu måste jag byta påslakan och dylikt i sängen, för jag lyckades spilla ut all min dyra speciella nagellackbortagningsmedel i sängen nyss.

BLESS

Kommentera

