Nihao Hallonsplash

Nihao, det blev en dimmig morgonpromenad till bussen imorse för min del. Håret blev till och med blött! Nu är iallafall andra dagen i skolan avklarad. Och inte ligger min klass på latsidan inte. Vi har faktiskt fått det ”värsta” schemat vi någonsin haft.😛 Börja 8.15 varje dag. Sluta 16.30 måndag, 16.00 tisdag, 14.55 onsdag, 12.15 (men projektarbetes tid efter) torsdag och 14.55 fredag. Utöver det räknar lärarna med att man ska trycka in projektarbetet också. Men det är kul att köra igång. Vi läser många intressanta ämnen det sista året, så man får ta vara på tiden man har kvar.🙂

Jag tycker det ska bli oerhört spännande att få läsa mandarin (kinesiska) detta år (som jag valt som IV-val). Jag tyckte det skulle vara kul att lära sig ett nytt språk, och kinesiska är det jag skulle mest vilja lära mig. Men det är fortfarande lite oklart hur det blir för det var lite krångel med steg 1 och steg 2 grupper. Vi får se. I’ll keep in touch!😉

Nu till HALLONSPLASh. Eller vad man nu vill kalla det. Välj själva🙂 Här kommer bilder:

BLESS

 

 

One comment

  1. Stackare.. vi hade värsta soft i 3:an slutade mellan 12-14 varje dag+ att jag hade massa håltimma.. fast stannade oftast kvar och sydde..

    Shit va snygga naglar me like😉
    Love <3<3<3

Kommentera

