Made me glad

 

Jag vill alltid lova Herren

Jag vill lita på hans ord

Han har befriat mig från fruktan

Han har ställt mig på sin fasta borg

 

Han har gjort mig glad

om Herren säger jag

 

du är min sköld

min borg

min styrka

min befriare

min herde

min tillflykt

min hjälp i nöden

väl beprövad

 

Tack Jesus för allt du har gjort, och gör i mitt liv.

Jag är så tacksam för varje dag som jag får leva och komma närmre dig. 

Du har gjort mitt liv till ett äventyr där min längtan och iver bara växer mer och mer att lära få

känna dig mer och mer.

Jag vill alltid följa dig!

 

BLESS

 

Kommentera

