En liten stund med Jesus

 

 

 

 

Ett pysselprojekt som jag äntligen rott i hamn, nästan. Kvar fattas bara färgglada lappar som ska skrivas, vikas ihop och läggas in i denna box. ”Tacksamhets box” är vad jag kallar denna kreaktion. Tanken är att jag ska fylla den med lappar om vad Gud har gjort för mig, vad jag har att vara tacksam för ,osv. När jag känner mig ledsen eller off, eller allmänt vill påminna mig om vad Gud har gjort för mig fyller denna låda sin funktion. ”En viktig låda (för mig) till Guds ära”.

BLESS

2 comments

  1. Yeah, bra idé, kanske kommer göra en lika dan (härmapa!!!) och ställa på mitt rum. If it’s okey?

    Rubriken du har på detta inlägg påminner mig om farmor, det var en sång gillade och som hon brukade sjunga för pappa och faster på kvällarna när de var små.

    Kjam

Kommentera

