Höstlov

Tiden går fort framåt! Redan höstlov, inte långt kvar till jullovet, sedan är det i princip studenten! Vårterminen gissar jag kommer gå fort som spray eftersom HT som tenderar att gå långsamare än VT redan går speed extreme! Men det är härligt! Jag ser fram emot ”framtida tider” samtidigt som jag njuter av de tider som är nu.🙂 Mycket pågår och kommer pågå (om man kan säga så) Magen ligger lite före i pirret av vad jag längtar efter och vad som jag får vara med om framöver. Många bollar i magen som pirrar, waah det kittlar bara jag skriver detta. Ikväll är det ungdomsmöte med Pastor Per-Åke Eliasson. Det kommer bli super! har verkligen en förväntan. Sedan är det musik café med bror min och ett gäng. Awesome på det med!

BLESS

Kommentera

