18

Just nu håller ett gäng tjejer (närmare bestämt fyra stycken) från min klass på att fnittra och pirra om att de snart fyller 18. Det är den delen av klassen som fyller i december. Den som fyller sist fyller den 26 december. Vi är båda födda samma år (1993) men jag är ändå nästan ett år äldre än dem. 8 dagar efter att hon som fyller sist blir 18, blir jag 19.

De pirrar om sin födelsedag. Jag pirrar om DECEMBER som kryper sig allt närmre! (Wohoooo!) Snart får jag släppa bollarna i magen lös och börja jula sönder!

BLESS

Kommentera

