Efter lite bök går det…

Nu är ena ”boken” tryckt! Efter massa problem med spiralen (det som sätter ihop boken) och dess hål kunde jag efter att jag hade knipsat av några bitar av spiralen, äntligen hålla i boken jag ska använda på mitt studiebesök imorgon bitti. Det blev sent hem men nu är jag i alla fall hemma🙂 Ska plugga till religions provet bara, sedan är jag fri för en stund.

Imorgon är det öppet hus på risbergska skolan från klockan 17.00! Jag håller mig till vid barn & fritid där vi kommer skapa en förskole miljö med sagorum, skapande verksamhet och lekrum (lekar + leksaker, om jag inte minns fel). Barn som vill leka är välkomna!

BLESS

Kommentera

