Första snön

Jag håller på med mitt projekt arbete, har skrivit om mitt studiebesök som jag genomförde förra veckan. Nu är det mesta klart, ska bara skriva ihop den svenska delen, och sedan är det bara Kina delen kvar! Men medan jag höll på att bläddra bland mina mappar på skolans dator, hittade jag denna bild, som jag tog i årskurs ett på gymnasiet när jag hade som uppgift att ta bilder som ska beskriva känslor på något sätt. Denna bild  får mig att bubbla, den är färgstark och den innehåller något jag tycker mycket om – SNÖ. Bilden då togs innan december och ändå var det betydligt mer snö då än nu, men jag är lycklig för den snö som kommit hittills och väntar med spänning på mer.

BLESS

One comment

Kommentera

