Oj oj

Oj Oj! Julen har redan hunnit förbi och det har till och med hunnit bli nytt år. 2012. Det kommer bli ett härligt spännande år tillsammans med Herren. Nya utmaningar och nya områden att erövra. Jag ser verkligen fram emot det här året! Mycket händer! Det känns väldigt spännande! Wieeee, känner mig smått sprittlig bara jag tänker på det.😛 Och det slog mig att snart… väldigt snart, beger jag mig till Kina. Det känns fortfarande rätt overkligt, men det ska bli väldigt intressant och lärorikt! Jag ser verkligen fram emot att se hur skolan, förskolan och dylikt fungerar i Kina. Jag tror verkligen det kommer bli väldigt lärorikt!

Och imorgon blir jag 19 år. Det känns också rätt overkligt. Att över huvud taget tänka in mig och placera mig i någon ålder känns konstigt. Men man är ju x antal år, och jag har 19 år i bagaget (imorgon).🙂 Förra året kunde jag ta mig en skidtur… detta år kommer inte se likadant ut med tanke på att vädret inte vill ge oss eller låta oss behålla snö. Men det blir en härlig dag ändå!🙂 Men 19 år i bagaget… Det hinner hända mycket under den tiden. Jag är så tacksam till Gud för att jag är där jag är idag, och för allt han givit mig. Jag är så välsignad! Mycket mer än jag vet om.

Guds välsignelse till er!

BLESS

Kommentera

