Livet ångar vidare

Livet går fort fram! den senaste tiden har jag spenderat i kyrkan , skolan eller vid svampen. Okej svampen besöken har inte varat under en längre tid men jag har varit där ofta. Ofta och korta stunder. Jag tror att personalen börjar känna igen mig.😛 Men tänk att även fast jag varit där ett x antal gånger blir jag fortfarande väldigt glad när jag kommer upp! Sista veckan innan skolan började var det en underbar bönekonferens i min kyrka. Den var verkligen fantastisk! Jag har fått insikt i så många saker under den konferensen, och är väldigt tacksam att jag får vara med!

Denna dag har gått fort och innehållit mycket. Bland annat var jag på stan med min ljuvliga vän Micaela! Vi fixade lite studentärenden samt roade oss i stan. Jag fick denna JÄTTE FINA födelsedagspresent av henne:

(bild är ej min)

Helt otroligt! Tack min underbara vän! Här nedan delar jag tre bilder som får tala för sig själv vad som hänt på sistone:

 

 

BLESS

 

Kommentera

