Dagar

En liten dagsräkning.🙂

Det är…

…TVÅ dagar kvar på min fem veckors praktik

…FEM dagar kvar tills sportlovet börjar, och kanal 10 sänder live från KC från klockan 17-23

…ELVA dagar kvar tills jag åker till Kina

…TJUGOFYRA dagar kvar tills jag kommer hem igen

…TRETTIOSJU dagar kvar tills projektarbetets skriftliga arbete ska in

…HUNDRAFJORTON dagar kvar till studenten…

 

Dagarna går foooort! Men jag njuter av varje dag.🙂 Tack till Gud för att varje dag är en ny dag, med nya utmaningar, nytt innehåll och ny nåd!

Om du alltid säger ”vi får se”, händer det aldrig någonting”– Nalle Puh

Ett litet kul citat jag hittade i min almenacka.

BLESS

Kommentera

