50 års fest

I söndags firades min pappas kusin Björn som fyllde 50. Det resulterade i stor släktträff + många vänner. Bland annat kom mina sysslingar från England över i några dagar just för detta. Dock hade jag bara möjlighet att träffa dem vid festen, och de åkte hem imorse på morgonen. Det var mycket trevligt! Som ett litet ”avslut” fick vi sådana lanterns att skicka upp i himlen! Det har jag aldrig gjort förut men alltid velat pröva så det var för mig en stor höjdpunkt! Jag tycker att lanterns är så fina!

 

(min syssling från england)

 

Idag började sändningarna på kanal 10 från min kyrka från klockan 17-23.00. Jag är så stolt över min församling! Har du inte kanal 10 men gärna vill kika vad som försigår så gå in på www.kanal10.se och kika på webb tv-n😉

BLESS

 

Kommentera

