För ett tag sedan köpte jag ett smycke som jag trodde var en så kallad ”Dammplugg” (Ett mini smycke som man fäster i hålet där man stoppar i hörlurar på sin iphone, för att skydda mot damm och annat), men som jag upptäckte när jag fick den var ett gigantiskt mobilsmycke. Alldeles för stor och otymplig för att användas och dessutom tror jag inte jag kan ha mobilsmycke på min iphone. Idag jobbar jag kväll, så på förmiddagen beslutade jag mig för att göra nytta av det smycket.
Så jag tog en …stålgrej, flätade ihop det, fäste lite övriga saker och vips: Ett armband!

BLESS

Kommentera

