Tavlor

Ikväll var jag och firade min vän Veronika som fyllt 20 år! Det var jätte mysigt att träffa tjej vännerna och bara umgås! Jag ville göra en tavla som hon kunde få i del present, så det blev en rosig. Sedan när jag höll på blev jag inspirerad att göra en till tavla, i den design som jag hade på mina naglar för ett tag sedan, med hjärt-leopard-mönster. Imorgon är det torgmötet på Stortorget klockan 12.00!!😀
Händerna blev smått färgade.
Bless!

20120824-235948.jpg

20120825-000001.jpg

20120825-000145.jpg

One comment

  1. Tack! underbara vän för att du kunde komma till min Tjejkväll❤
    Tack också för dina fina presenter, när tavlan sedan har torkat ska den hängas upp😉 PUSS

Kommentera

