DECEMBER

20121201-235223.jpg

Hurra hurra för nu är det december!!!
Wo shi yi ge dong tien bao bei! Äntligen är ljuvliga december här. Det drogs igång ordentligt med julkalenders tittande (”julens hjältar” och ”Pelle Svanslös”) och pyssel dag anordnad av kyrkan, i sällskap med min fd gymnasie klass kompis! Det var väldigt roligt och mysigt. Vi båda uppskattade det mycket.

Mitt rum är pyntat, jag är redo för adventsgudstjänst imorgon, och ser fram emot att ”jula-vidare”! nu önskar jag att det kommer:
Mera snö mera snö mera snö!
Men det ser ut att frysa på till natten, och kommer det inte mer snö kanske jag kan åka skridskor?? Åh ljuva tanke!
Bless!

Kommentera

