Ödeshög

Nu har vi fått förmånen att få spendera ännu en helg i ödeshög.
Under denna helg anordnade församlingen ordet en lovsångsfest som de brukar ha en gång per termin nu för tiden. Det är lovsång med Dan Jakob Petrus och fin middag till vackert uppdukat bord. Det var fantastiskt härligt och Gud fick göra saker i människors liv. Tyvärr har jag inga bilder mer än en bild på mig och min kära teamarbetare och vän Viktoria som hjälper mig att släcka min törst då mina händer var uppbundna på annat håll.

20140413-175634.jpg

Kommentera

