Nu

20140614-234347.jpg

Den senaste månaden har gått extremt fort!! Den sista veckan av pionjäråret swishade förbi och plötsligt stod vi där 6e juni och tackades av. Nu är det redan 14 juni och tiden går raskt vidare.

Jag är oerhört tacksam för pionjäråret.
Och bland annat en annan sak som jag är lite extra glad för är att jag har lyckats föra dagbok för i princip varje dag av hela pionjäråret. Det betyder attjag har reflektioner om i princip varje dag av pionjäråret nedskrivet. Det ska bli mycket intressant att läsa senare.😉

Maria har nu flyttat ut. Det känns lite tomt här utan henne och jag kan fortfarande av reflex vända mig om för att säga flummsaker som vi ofta gjorde, men hon är inte där. Hon har tagit vårt kårsta palats och familjs hjärta med storm. Som mamma sa när Maria kom för att hämta de sista sakerna:
”Det är som om när barnen har flyttat hemifrån och kommer hem på besök”

Guds rika välsignelse önskar jag er!
Och en fortsatt härlig sommar!

20140614-234230.jpg

20140614-234302.jpg

20140614-234321.jpg

Kommentera

