Mascara

Min mascara hade tagit slut, så när vi var på Ullared tog jag chansen att köpa en.
Dock hade jag inte i förväg kollat upp mascaror, vilka som är bra, osv och det var inte relevant att kolla upp
varje mascara som fanns där då det fanns hur många som helst. Det slutade med att jag bara tog en som jag tyckte såg decent ut och hoppades på det bästa. Jag läste inte ens på förpackningen, vilket kanske var lite onödigt. Men jag var för trött för att orka tänka till och bry mig hehe. MEN det visade sig vara ett gott val jag hade gjort för det var en otroligt BRA mascara! Den BÄSTA jag haft någonsin.
Den ger vacker färg utan att klumpa och förlänger och är jätte smidig att använda. Väldigt fint🙂

Den jag köpte var L’Oréal Paris Telescopic Mascara.

BildBild

Kommentera

