Gullviva

20140626-223815.jpg

Maria… Min lilla gullviva. Idag fylldes jag av minnen och saknads känslor. Det känns fortfarande som om vi har gått på sommarlov, Maria åkt på semester men att hon kommer hem snart och allt kommer bli som vanligt igen. Men icke!
Jag är så tacksam för den tid vi har bott ihop. Vi har slipats, skrattat, fånat oss, talat om livet, och tränats. (Och mycket mer). Gula gullvivan har slagit ut och står för tillfället ståtligt på marken och skiner vackert med sitt leende på världen. Till di säger jag lycka till med allt du ska göra i livet! Vi ses snart! 😉 Och om snart inte är snart nog får jag väl kidnappa hem henne lite ibland helt enkelt. 😉
#pinkyellow

Bless!

20140626-223914.jpg

20140626-223942.jpg

20140626-224120.jpg

Kommentera

