Smyckes hängare & tavla

Mitt första inlägg år 2015 blir ett inlägg om ett projekt jag gjort. Jag har endel stora halsband som jag inte hade något bra ställe att förvara dem på. Då hittade jag en gammal anslagstavla i huset som bara stod och samlade damm. Hmm…. Kan detta vara lösningen?

Färgen var sådär vanligt brun, vilket inte riktigt passar i mitt rum. Men det kan lätt lösas genom att måla över med vit färg.
Men sedan var det så att det fanns en whiteboard tavla på andra sidan som innehöll permanent ”kladd” vilket inte var särskilt snyggt. Men efter lite tänkande kom jag på det: chalkboard paint!

Efter allt pysslande hänger den nu där, med mina stora halsband. 👍

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/a27/9446986/files/2015/01/img_0824.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/a27/9446986/files/2015/01/img_0828.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/a27/9446986/files/2015/01/img_0880.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/a27/9446986/files/2015/01/img_0882.jpg

Kommentera

