Challenge

Vi har alla olika utmaningar i våra liv, ibland självvalda och ibland icke självvalda. Det finns olika typer av utmaningar också. Fysiska utmaningar, utmaningar att bryta med dåliga vanor, utmaningar för att utveckla sig själv och sina förmågor, och tunga/lätta situationer eller händelser som blir som utmaningar som möter oss i livet.

Jag har antagit en utmaning. Jag har ett mål. Och det är att gå ner i spagat. 

– Jag har aldrig varit särskilt vig

– Jag har aldrig varit någon gymnast

– Jag vet inte hur man gör

– DOCK har jag börjat stretcha lite smått, för ett tag sedan och upptäckte för ca 2 år sedan att jag mot all förmodan kunde nudda mina tår, vilket jag inte trodde jag kunde förut.

Denna utmaning innebär 10 min stretch varje dag i en månad.  Vi får la se hur det går.

Såhär ser det ut för mig just nu: (vänster ben fram, höger ben, osv)🙂


  
(OBS! Sista bilden är bara en extra på hur jag ser ut om jag går åt splitt hållet) x)

Bless!!

 

Kommentera

