Och så hände livet…

En ”oväntad” flytt in till stan, konferens, skola och förberedelser inför praktik rubbade min utmaning! 😱

Oh no! 

Så jag kan tyvärr inte säga att jag utvidgat min vighet särskilt mycket sedan sist…

Just nu ser det mest ut såhär:

   
    
 
  
Nja ingen större skillnad direkt…Men tids nog ska jag väl lyckas komma ikapp min challenge! 

Tills vidare är det praktik i Kina som gäller. Så beroende på hur censuren är där borta blir det mer eller mindre uppdaterat här.

Bless! 

Kommentera

