Hektiska tider

Hej hej 🙂

Nu är det hektiska tider. Men det är väl så det ska vara? Livet rullar på, och det rullar fort. Hade polisen stått och kollat fortkörning skulle det få en rejäl fortkörningsböter. SÅ fort går det 😛 Det känns som om jag bara upplever måndagar, fredagar och söndagar xD Nja inte riktigt, men det är typ: Oj det är måndag, och så plötsligt blev det fredag. Sedan så plötsligt var det söndag, och sen måndag igen. Så går det runt. 😛 🙂

Imorgon kommer jag iallafall hem efter skolan och stannar hemma 😛 Både måndag och tisdag har jag varit borta från klockan 8 på morgonen till ca 20.30 på kvällen. Men imorgon kommer jag hem, och har en del fritid. 🙂 Då ska jag öva det som behöver övas, baka (som jag planerat länge att göra), fixa med små grejjer som behöver fixas, och kanske städa mitt rum (om jag orkar). Sedan ska jag lägga mig i tid, eftersom alla andra dagar hinner jag inte lägga mig i tid för jag hinner inte göra det jag ska när jag kommer hem så sent. x) Men det blir bra 😛

Imrogon BTW så ska jag och en grupp från barn & fritid komma till min gamla grundskola och berätta om hur det är att gå på gymnasiet och om vårat program, osv. Det blir spännande 🙂 Hoppas det går bra och vi kan förklara på bästa sätt. Speciellt när vi ska beskriva Barn & Fritids programmet, som typ består av svåra namn på begrepp 😛

BLESS innan jag somnar utan att ha stängt av datorn x) God natt!

Lämna en kommentar